Data, obsah, kontext. Tohle bylo heslo letošního ročníku prestižní soutěže, jejíž porotci hodnotili desítky marketingových počinů od malých i světoznámých firem z nejrůznějších oblastí. Mezi nimi i kampaň V hlavní roli strojař, kterou pro Fakultu strojní VŠB-TUO připravily agentury Action Please a Idea Please.
Tvůrcům se podařilo přijít nejen s vizuálně atraktivním, ale i smysluplným obsahem, který vystihl potřeby cílové skupiny a dotkl se tématu, které dotyční řeší – obavy z vysokoškolské matematiky. Fakultě strojní se tak jen v letošním roce podařilo navýšit počet podaných přihlášek o téměř 7 % oproti loňsku, zatímco počet zapsaných studentů stoupl o necelých 8 %.
I toto byl důvod, proč porotci projekt ocenili místem nejvyšším ve všech kategoriích, v nichž byl přihlášen. První místo si kampaň V hlavní roli strojař vysloužila v oborové kategorii Univerzita, za nejlepší microsite a nejlepší video (V hlavní roli strojař a boj s matikou).