I do třetice Fakulta strojní VŠB-TUO vsadila na kampaň inspirovanou filmovými žánry. Tentokrát diváky zavedla do prostředí westernového saloonu a ze strojaře udělala nejhledanějšího člověka široko daleko. Spot se točil v kulisách Westernového městečka Boskovice. Kampaň pro Fakultu strojní VŠB-TUO vytvořilo kreativní studio Idea Please, spoty natočila produkce Action Please.
Námět spotu tvůrci založili na reálných číslech – až 98 % absolventů fakulty najde práci v oboru do roka od získání diplomu. V praxi to ovšem vypadá často tak, že firmy o studenty projevují mohutný zájem ještě daleko dřív. „Strojaři jsou potřeba. Zájem firem o naše absolventy neklesá – naopak. Nabídky na stáže a závěrečné práce na praktická témata chodí neustále,“ potvrzuje zájem o studenty-strojaře proděkan Ivo Hlavatý.
Ve druhém videu, které mělo premiéru v těchto dnech, se fakulta nebála otevřít tabuizované téma, které uchazeče často odrazuje od toho podat si přihlášku na techniku. Spot s hororovým nádechem ukazuje, že matika je sice velký strašák, ale s pomocí, které se studentům dostane na fakultě, ji zvládne každý.
Letos se fakulta rozhodla držet především video obsahu, což se jí v loňském roce vyplatilo. Hlavní spoty westernového a hororového žánru tak doplňují krátká videa, která fakulta zveřejňuje na čím dál populárnější platformě TikTok a prostřednictvím formátu Reels na Instagramu či YouTube Shorts. Z obsahu na sociálních sítích pak fakulta uchazeče vede na microsite vhlavniroli.cz, která se inspirovala streamovacími platformami a uživatelům tak v graficky přívětivém, pro ně notoricky známém prostředí nabízí veškeré potřebné informace.
Případné dotazy ke kampani zodpoví: